Home

Klantenservice

Bezorgen

Verzending partners

Verzendingen van artikelen van Otrium worden verzorgd door PostNL of DHL4YOU. Retourzendingen kunnen afgegeven worden bij een PostNL punt of een andere vervoerder. Alle informatie over retourzendingen vind je hier.

Thuisbezorgen

Alle bestellingen bij Otrium worden op het afleveradres afgeleverd, of bij de buren bij afwezigheid. Het is niet mogelijk om je bestelling af te halen bij een service punt of om een afleverafspraak te maken.

Levertijd van je bestelling

Direct als je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een e-mail die je bestelling bevestigd. Je kan in het orderoverzicht de voortgang van je bestelling volgen. Je bestelling wordt doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen door het merk meegegeven aan PostNL of DHL4YOU en de daaropvolgende dag verstuurd. Otrium is een tussenpartner en verstuurd de artikelen niet zelf. Voor meer informatie over verzendtijden kan je kijken op de pagina van het desbetreffende merk.

Otrium biedt artikelen aan van verschillende merken. Indien je artikelen van verschillende merken hebt besteld, wordt dit in verschillende verzendingen naar jou toegestuurd. Als dit het geval is wordt dit duidelijk aangegeven gedurende het bestelproces.

Niet aanwezig bij bezorging

Wanneer PostNL of DHL je bestelling niet kan afleveren wordt het aangeboden bij de buren. Als dit niet mogelijk is wordt er een kaart in je brievenbus achtergelaten waarmee je een nieuwe bezorgafspraak kan maken. Voor bestellingen bezorgd door PostNL kan je dat hier doen, voor bestellingen bezorgd door DHL kan je dat hier doen. Wanneer je geen nieuwe afspraak maakt kan het gebeuren dat je bestelling wordt terug gestuurd naar het merk.

Afleverbewijs

Bewaar het afleverbewijs in je bestelling goed. Dit bewijs heb je nodig mocht je 1 of meerdere artikelen van je bestelling retour willen sturen.

Verzendkosten

Je verzendkosten worden duidelijk weergegeven tijdens het plaatsen van een bestelling. De verzendkosten van retourzendingen zijn altijd voor eigen rekening.

Otrium biedt artikelen aan van verschillende merken. Wanneer je artikelen van verschillende merken bestelt en deze retour wilt sturen kan dit betekenen dat je meerdere pakketjes moet versturen en dus meerdere keren verzendkosten moet betalen. Tijdens het bestel proces wordt duidelijk aangegeven of je items van verschillende merken afkomstig zijn.

Foutieve of verkeerde levering

Het kan gebeuren dat je per ongeluk een verkeerd artikel of een artikel in de verkeerde maat of kleur ontvangt. Wanneer dit gebeurd moet je deze aanmelden als een retour in je Otrium account en vervolgens retourneren. Het adres waar je je retour naar toe moet sturen verschijnt in je account zodra de melding van het retourneren is gemaakt. Wanneer het foutieve of verkeerde artikel ontvangen en verwerkt is, ontvang je binnen ongeveer 10 werkdagen het betaalde bedrag inclusief verzendkosten terug op je rekening. Voor alle informatie over retourneren klik hier.

Als het juiste artikel nog verkrijgbaar is, adviseren wij het artikel direct opnieuw te bestellen, omdat artikelen over het algemeen snel uitverkocht raken.

Bestelling niet ontvangen

Wanneer je je bestelling niet hebt ontvangen ga dan de volgende drie dingen na:

  1. Controleer of je een e-mail hebt ontvangen die je bestelling bevestigd.
  2. Controleer de Track & Trace code die je hebt ontvangen.
  3. Kun je na de bovenstaande stappen niet vinden waar je order is? Neem dan contact op met onze klantenservice via service@otrium.nl

Volg

Feedback ?