HOLIDAY SALE ACTIE! €10 SHOPTEGOED MET CODE: KERST18

Klantenservice

Bezorgen

Verzending partners

Verzendingen van artikelen van Otrium worden verzorgd door PostNL (Nederland) of DPD (België). Retourzendingen kunnen afgegeven worden bij een PostNL/DPD punt of een andere vervoerder. Alle informatie over retourzendingen vind je hier.

Thuisbezorgen

Alle bestellingen bij Otrium worden op het afleveradres afgeleverd, of bij de buren bij afwezigheid. Het is niet mogelijk om je bestelling af te halen bij een service punt of om een afleverafspraak te maken.

Levertijd van je bestelling

Direct als je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een e-mail die je bestelling bevestigd. Je kan in het orderoverzicht de voortgang van je bestelling volgen. Je bestelling wordt doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen door ons magazijn meegegeven aan PostNL/DPD en de daaropvolgende dag verstuurd.

Niet aanwezig bij bezorging

Wanneer PostNL/DPD je bestelling niet kan afleveren wordt het aangeboden bij de buren. Als dit niet mogelijk is wordt er een kaart in je brievenbus achtergelaten waarmee je een nieuwe bezorgafspraak kan maken. Voor bestellingen bezorgd door PostNL kan je dat hier doen.  Wanneer je geen nieuwe afspraak maakt kan het gebeuren dat je bestelling wordt terug gestuurd naar ons magazijn. DPD zal je pakket afleveren bij de dichtstbijzijnde Parcel Shop waar jij je bestelling kunt afhalen.

Afleverbewijs

Bewaar het afleverbewijs in je bestelling goed. Dit bewijs heb je nodig mocht je 1 of meerdere artikelen van je bestelling retour willen sturen.

Verzendkosten

Voor bestellingen in Nederland (PostNL) en België (DPD) wordt er € 5,95 verzendkosten in rekening gebracht. Dit bedrag wordt automatisch toegevoegd aan de winkelmand en checkout.

De verzendkosten van retourzendingen zijn altijd voor eigen rekening.

Foutieve of verkeerde levering

Het kan gebeuren dat je per ongeluk een verkeerd artikel of een artikel in de verkeerde maat of kleur ontvangt. Wanneer dit gebeurd moet je deze aanmelden als een retour in je Otrium account en vervolgens retourneren. Het adres waar je je retour naar toe moet sturen verschijnt in je account zodra de melding van het retourneren is gemaakt. Wanneer het foutieve of verkeerde artikel ontvangen en verwerkt is, ontvang je binnen ongeveer 10 werkdagen het betaalde bedrag inclusief verzendkosten terug op je rekening. Voor alle informatie over retourneren klik hier.

Als het juiste artikel nog verkrijgbaar is, adviseren wij het artikel direct opnieuw te bestellen, omdat artikelen over het algemeen snel uitverkocht raken.

Bestelling niet ontvangen

Wanneer je je bestelling niet hebt ontvangen ga dan de volgende drie dingen na:

  1. Controleer of je een e-mail hebt ontvangen die je bestelling bevestigd.
  2. Controleer de Track & Trace code die je hebt ontvangen.
  3. Kun je na de bovenstaande stappen niet vinden waar je order is? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected]

Volg

Shoptegoed