Snelle bezorging
Gratis verzending vanaf €150,-
Makkelijk Retourneren
9.2 - Beoordeling Klantenservice nl

Klantenservice

Coronavirus: Laatste updates

"Kan ik nog een bestelling plaatsen?"

Natuurlijk! Onze collega’s in het distributiecentrum werken volgens de RIVM richtlijnen, zodat jij nog steeds kunt genieten van jouw aankopen. Ook hebben we de retourperiode verlengd van 14 naar 30 dagen. Meer informatie kun je verderop vinden. Het kan echter wel iets langer duren om je retour te verwerken (tot 2 weken), omdat de RIVM richtlijnen die we strict volgen voor wat vertraging zorgen. We hopen op je begrip!

"Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?"

Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk over te dragen aan PostNL of DHL. Zodra wij dit hebben gedaan, ontvang je van ons de track and trace code per mail.

Voor de actuele informatie rondom de levering van pakketten, raden wij jou aan om een kijkje te nemen op de site van PostNL of DHL. Klik hier voor de actuele Corona FAQ van PostNL en hier van DHL, waarin je zult zien dat beiden gewoon pakketten leveren en voorzorgsmaatregelen nemen die in lijn zijn met de richtlijnen van het RIVM om besmetting te voorkomen. Echter is de capaciteit van PostNL en DHL niet afdoende om alle pakketten bij ons op te halen en kan er ook daardoor vertraging ontstaan.

"Ik woon in België, wat kan ik dan verwachten?"

Ook in België levert DHL in samenwerking met B-post onze pakketten af zoals je gewend bent. Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk over te dragen aan DHL.Updates hierover van B-post vind je hier.

“Hoe kan ik mijn bestelling retourneren als ik in quarantaine zit?” of “Ik ben niet in staat om mijn bestelling te retourneren. Wat moet ik doen?”

Wij vinden de veiligheid en gezondheid van onze klanten erg belangrijk. Daarom hebben wij onze retourperiode verlengd van 14 dagen naar 30 dagen. Deze periode gaat in vanaf het moment dat jij jouw bestelling hebt ontvangen. Wij hopen hierdoor al onze klanten de mogelijkheid te geven om zijn/haar bestelling te retourneren. Zodra wij jouw retour in ontvangst hebben genomen, proberen wij jouw retour zo snel mogelijk te verwerken. Vanwege ons Corona beleid kan dit langer duren dan je van ons gewend bent (tot 2 weken). Onze excuses voor dit ongemak.

“Hoe zit het met mijn Klarna factuur nu ik mijn bestelling niet kan retourneren?”

Wanneer je hebt gekozen voor de betaalmethode Klarna en je tijdelijk niet in staat bent om jouw bestelling te retourneren, raden wij jou aan om via de Klarna app/website aan te geven dat jij jouw bestelling gaat retourneren. Klarna zorgt er dan voor dat jouw factuur tijdelijk wordt gepauzeerd. Hierdoor geef jij jezelf de ruimte om jouw bestelling te retourneren, zonder dat jij je zorgen hoeft te maken over de factuur van jouw bestelling. Hoe dit precies in zijn werk gaat, lees je hier.

"Wat doet de pakketbezorger om verspreiding van het virus te vermijden?"

PostNL en DHL volgen alle RIVM-richtlijnen en neemt hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. Er wordt voor gezorgd dat de medewerkers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo veilig mogelijk te werken. De bezorgers houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact.

"Werkt het distributiecentrum veilig en hygiënisch?"

Ons distributiecentrum werkt volgens de hoogste hygienestandaarden en richtlijnen van het RIVM, zodat jouw items en pakket veilig bij jou aankomen en de medewerkers gezond blijven. Je kunt zonder zorgen bij ons bestellen.

"Ik heb mijn pakket geretourneerd, maar nog niks van jullie gehoord" of "Waar blijft mijn terugbetaling?"

Zodra we jouw retourpakket hebben ontvangen, verwerken we dit zo snel mogelijk. Echter, door ons Corona beleid en de RIVM richtlijnen, kan het langer duren (tot 2 weken) voordat je pakket verwerkt is en je iets van ons hoort. Excuses voor dit ongemak.

Volg

Shoptegoed