Je bestelling kan meerdere statussen hebben. Je kan de status van je bestelling terugvinden in het “Bestellingen” overzicht van je account. De volgende statussen zijn mogelijk:
Als je op de hoogte gehouden wil worden van nieuwe artikelen van een merk, kan je het merk volgen. Dit doe je door naar de pagina van het merk te gaan en op “Volgen” te drukken.
Als je maat er niet tussen staat, dan is deze helaas uitverkocht. De sample sales op Otrium worden regelmatig aangevuld met nieuwe artikelen of nieuwe maten. Om er zeker van te zijn dat je niks van een merk mist, druk je op “Volgen” op de pagina van het merk.
Op Otrium zijn er verschillende betalingsmogelijkheden; iDeal, Maestro, Bankcontact / Mistercash, PayPal, Mastercard en Visa. Het is helaas niet mogelijk om het bedrag middels een losse overschrijving over te maken. Voor alle informatie over betalen, klik hier.
Controleer of het geld is afgeschreven van jouw rekening, PayPal of creditcard. Als dit het geval is, staat je bestelling ook in het “Bestellingen” overzicht van jouw account. Indien je hier geen e-mail over hebt ontvangen, zijn dit de mogelijke redenen:
a) De mail is in de spam folder beland. Controleer eerst of de mail daar terecht is gekomen.
b) Er zit een foutje in je e-mailadres. Kijk na of je wel het juiste e-mail adres hebt opgegeven bij je bestelling.
c) Indien geen van beide opties de oorzaak zijn, neem dan contact op met ons via [email protected]
Alle artikelen die op Otrium worden aangeboden, worden vanuit hetzelfde magazijn verstuurd (tenzij dit anders staat aangegeven). Wanneer je items van meerdere merken bestelt, is er dus maar één zending nodig. Je betaalt dus maar één keer de verzendkosten.
Je kunt door middel van je Track & Trace code zien waar je bestelling is. Waarschijnlijk is je bestelling in door je buren in ontvangst genomen. Kan je het pakje alsnog niet vinden? Neem dan contact op met [email protected] Wij zoeken het dan graag voor je uit!
De retourkosten zijn altijd voor jouw rekening, tenzij je een retour stuurt omdat je een fout of beschadigd pakje hebt ontvangen. We raden sterk aan om dit met een Track & Trace code te doen. Als het pakje namelijk verloren gaat, dan ben je hier verantwoordelijk voor.
Klik hier voor een overzicht van alle stappen die genomen moeten worden. → (in overzicht) Stuur het pakket naar het merk van het artikel dat u wenst te retourneren.
Indien je een bestelling wil ruilen voor een ander item van hetzelfde aankoop bedrag of lager, dan contacteer je best de klantenservice via telefoon via 0031 20 221 71 84. Je dient de bestelling alsnog volgens de retourvoorwaarden te retourneren.
Wanneer we je retour ontvangen hebben kan het enkele dagen duren voordat de status van je bestelling verandert naar “Retour ontvangen”.
Zodra je order de status “Retour ontvangen” heeft, wordt binnen gemiddeld 10 dagen je betaling retour gestort.
Als je een klacht hebt, kan je deze altijd melden bij [email protected] of door ons te bellen op 0031 020 221 71 84. We nemen deze dan meteen in behandeling en zorgen ervoor dat het zo goed en zo snel mogelijk wordt opgelost!
We zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen via het Europees ODR Platvorm via http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Allereerst onze excuses voor het ongemak! Je mag dit artikel gewoon retour sturen en de bon voor de gemaakte kosten bewaren. Deze bon mag je ons vervolgens mailen, zodat wij jou zo snel mogelijk de kosten terugstorten. Neem hiervoor best contact op met onze klantenservice via 0031020 221 71 84.
Vervelend dat je bestelling niet geleverd kan worden! De terugstorting wordt z.s.m. verwerkt. Afhankelijk van je bank en betaalmethode staat dit binnen enkele dagen weer op je rekening. Mocht het langer duren dan normaal, neem dan contact op met ons via [email protected]
Bestellingen worden meestal binnen 2 werkdagen overgedragen aan PostNL. Check per merk de ‘bezorging’, bovenaan in de online shop. Daarin vind je precies terug wat gebruikelijk is per merk.
Helaas is dit niet mogelijk.
De artikelen liggen allemaal keurig verpakt in ons centrale magazijn, daardoor is het niet mogelijk om ze te passen.
Op dit moment worden er bestellingen naar Nederland en België verzonden. In de nabije toekomst zullen we ook internationaal verzenden.
Onderaan de nieuwsbrief staat een link om je af te melden. Mocht het je niet lukken, neem dan even contact met ons op en dan helpen we je graag verder!
Wat jammer dat je jouw account wil verwijderen! Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via [email protected] Dan brengen wij dit meteen in orde!
Zodra jij je bestelling hebt betaald is deze in behandeling. Wij kijken graag al je bestellingen voor je na om je gerust te stellen! Je kan ons hiervoor bereiken per telefoon of via mail.
Schrik niet van onze hoge kortingen! 😉 We werken nauw samen met de mooiste modemerken en kunnen op die manier de beste prijzen aanbieden aan onze klanten.
Meer informatie? Bekijk de beoordelingen van al onze tevreden klanten op KiyOh.
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten
Alle getoonde prijzen op Otrium zijn inclusief BTW.
Het bestelproces werkt zeer eenvoudig bij Otrium.
Heb je vragen of kom je er niet uit? Bel (0031 020 221 71 84) of mail ([email protected]) ons gerust, wij helpen je graag verder!